Thursday, January 1, 2009

SELAMAT TAHUN BARU 2009

tahun 2008 sudah pun brlalu. thn 2009 kini menjengah. thn menginjak, usia bertambah tetapi apa yang anda perolehi dlm peralihan ini? soalan itu cukup ngilu sekali sy rasakan. 2008 pada sy bagaikan berlalu begitu saja. thn ini saya tidak menyiapkan sebuah novel pun, hanya sebuah novel (bahagia kasihmu) yg terbit pd februari 2008. itu pun manuskrip yg dihntr pd thn 2007. sy amat kesali situasi ini. benarlh masa itu emas dan sy sudah mensia2kan masa. pdahal sy tidak terikat dgn sbrg urusan pun. ini menunjukkan sy tidak istiqamah dalam kerja. saya blh dikatakan malas. berat untuk diakui tetapi itulah hakikatnya. sy slhkan PC sy yg kerp sngt rosak dan lama2 di kedai...hu..hu....teruk kan sy?

insya ALLAH sy akan bayar segala kemalasan thn 2008 dlm thn ini. sy harus kuat semangat. sahut cabaran diri sendiri untuk siapkan manuskrip lebih daripada dua buah dalam tahun ini. moga ALLAH pinjamkan sy lebih kekuatan untuk berkarya dlm thn ini. amin...

sy mengharapkan 2009 membawa sinar dalam hidup sy. moga thn ini lebih baik dr thn2 sebelumnya. moga sy mendapat yg terbaik dlm hidup ini. terlalu byk yg diinginkan dan moga semuanya tercapai...moga rahmat ALLAH sentiasa bersama sy.

selamat tahun baru buat semua.

No comments: