Sunday, May 10, 2009

alhamdulillah....


singgah ke blog utusan, tengok carta terbitan terlaris, novel Bukan Terlarang berada di tangga keempat. dua minggu lepas di tangga keenam. sebelum itu berada di tangga ketujuh dlm tempoh yg agak lama. syukur kerana novel terbitan 2007 ini masih mendapat sambutan dan kini sudah diulang cetak. buat semua yang membeli dan membaca BT, terima kasih banyak2.....syukur..

4 comments:

SARNIA said...

salam Fatin...
Tahniah...begitulah seadanya, kan? Rezeki ada di mana2...

liza68 said...

Alhamdulilah fatin Bukan terlarang naik tangga ke4 dan sememang patut dicetak sal buku tu bagus jlan certanya liza 2x membaca..buku2 fatin or nur hazama ada dlam simpanan saya termasuk buku baru fatin sedih certa tu,sakit hati ada juga,semoga buku baru fatin pun masok certa buku2 dari liza68..brunei,lupa liza salam perkenalan..

Mummy Hanan said...

Salam Fatin,

Oh kalau BT terlarang tu saya dah baca dah, adalah 2 /3 kali..suka lah dgn cerita tu..tak sangka pula penulisnya org yg sama...maksud sya fatin...yg terbaru belum ada kesempatan utk membaca tp yg dulu tu dah sya baca juga...

Fatin Nabila / Nur Hazma said...

terima kasih kak sarnia. syukur pada Allah yg bagi rezeki

alhamdulillah liza, rezeki ni dari Allah melalui pembaca yg beli buku2 sy. terima kasih liza baca buku2 saya. salam perkenalan, singgah2lah ke blog selalu ya

terima kasih byk2 mummy hannan...dua nama utk sorg penulis...hehehe...terima kasih atas sokongan